一個自由的發聲平台,供街坊飯後排排坐,回味社區故事、討論社會議題。

《香港故事館特別節目:故事館MVP》
特別邀請故事館兩位資深成員兼出世至今生活在灣仔的May和Vincent,與各位分享灣仔小故事及進行灣仔達人小測試!
時間:下午12:00 - 1:00
影片:https://youtu.be/kMvNEoXBo48

攤開嚟講《遊歷灣仔時》
灣仔為香港開埠後最早開發的區域之一,存在大大小小及鮮為人知的歷史。是次分享會由四位講者透過灣仔的研究及經驗,帶領大家多角度認識灣仔,由早期歷史﹑廟宇文化及海岸線發展等。期望各位遊覽灣仔時,細看每區的故事和意義。


攤開嚟講《遊歷灣仔時:灣仔及其海岸線的發展》
影片: https://youtu.be/U910MvEgJeo
攤開嚟講《遊歷灣仔時:大道東上的「神.仙.廟事」》
影片: https://youtu.be/-r-uuWZ7Ubs
攤開嚟講《遊歷灣仔時:灣仔早期的小東京》
影片: https://youtu.be/srl9mMwxBvE
攤開嚟講《遊歷灣仔時:大佛口的前世今生》
影片: https://youtu.be/l2NFgehAm3o

攤開嚟講《灣仔新年與傳統習俗》
農曆新年就快到喇!你知唔知有甚麼傳統習俗?又知唔知新年同灣仔嘅關係?
今次邀請歷史文化搜集者明哥,連同灣仔幾十年資深街坊何生及區太同各位分享,誠邀大家一齊網上吹吹水,講吓灣仔嘅新年啦!!
影片:https://www.youtube.com/watch?v=xetWL1ssLWo
攤開嚟講「我地可以住好啲嗎?」
響街站同街坊傾計,傾得最多嘅話題就係:住。
灣仔租金高、樓價貴,隨住市區重建及發展,拆嘅拆、收嘅收,聽到無奈嘅感慨,也聽到對出路嘅渴望。「住得細、樓價貴、城市擠」真係不可逆轉嘅殘酷現實?我地點樣先可以「有選擇」呢?